Çağrı Merkezi: 0322 459 52 53

Sipariş

Sayfanın sol üst köşesine yerleştirilmiş (ipekyolu logosunun yanında) arama alanına aradığınız ürünün adını, ürün kodunu, ürün rengini yazarak veya kategori menüsünden seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Filtreleri kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.

Üyelik formunu doldurduktan sonra:
• Beğendiğiniz ürünü veya ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin.
• İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra “Sepet” butonuna tıklayın “Sepet Git” butonuna tıklayın.
• Bu ekranda istediğiniz ekleme, çıkarma, adet bilgisi ve toplam tutar bilgisi görebilirsiniz.
• Siparişinizi tamamlamadan önce “Mesafeli Satış Sözleşmesi” okuyunuz.
• Siparişinizi tamamlamak için “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayabilirsiniz
• Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra Devam Et butonuna tıklayınız.
• Ödeme ekranında ödeme tipini seçiniz. Ödeme Bilgilerinizi doğru şekilde giriniz.
• Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfamızın sağ üst köşesinde göreceğiniz “Hesabım” sekmesinden siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

İpekyolu Optik Saat’den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız.
Teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz olarak yazmaya özen gösterin. Kargo şubesi olarak teslimat adresi belirtilen siparişlerin kargo çıkışı yapılamaz.
Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın.
Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimi yapılmaz. Alıcının adreste bulunamaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

“Sepetim” ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:
• Ürün sayfalarında gezerken beğendiklerinizi, ürünlerin çevresinde bulunan “Sepete Ekle” butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.
• Seçtiğiniz ürünlerin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol edebilirsiniz.
• Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin sağ tarafında bulunan kutucukların üzerinde bulunan oklar sayesinde adetleri çoğaltabilir ya da azaltabilirsiniz.
• Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, o ürün satırının sağ tarafında bulunan sil butonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
• Sepetinizde “Kupon Kodunuz” alanına size tanımlanmış kodu girerek hediye çeklerinizi alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
• Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını, ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını ve kullanılan Çek/Promosyon tutarını bu ekranda görebilirsiniz.

ipekyolu.com.tr’den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

Siparişlerinizi, “Hesabım” sayfasında görebilirsiniz.

Hesabım sekmesinden ilgili siparişi iptal etme süresi içerisinde iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz siparişinizi firmamıza kargolayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

ipekyolu.com.tr sitesinde yapılan alışverişlerde sepete atılan hiçbir ürün rezerve edilmez Sepete alınan her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.

Böyle bir durumda lütfen sitemizdeki iletişim bölümünden ya da telefonlardan bize ulaşın. Yazılım departmanımız sorunu en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “Hesabım” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin.
Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi iletişim sayfamız yoluyla bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda e-posta adresinize gönderilir.
Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir.
* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.